Navigatie

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je een overzicht van veelgestelde vragen over kopen bij Huis lief huis.

Zijn de producten nieuw of gebruikt?
Huis lief huis verkoopt vintage kindermeubeltjes en woonaccessoires en dit zijn tweedehandse, gebruikte producten. Hierbij zijn eventuele gebruikssporen niet uit te sluiten. Mocht dit het geval zijn, dan vermelden we dit altijd in de productomschrijving en laten we het duidelijk zien op de afbeelding.

Zijn de handgemaakte artikelen precies zoals op de foto?
Buiten de vintage meubeltjes verkoop ik ook handgemaakte artikelen zoals de armbandjes en SammieS. Het kan zijn dat deze artikelen iets afwijken van de foto. Dat maakt deze artikelen juist uniek.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

  • Brievenbuspost is volgens de tarievenlijst van PostNL.
  • Pakketpost:

!!! ik betaal de helft van de pakketkosten om zo de kosten voor jou laag te houden :-)

  • Pakketpost t/m 10 kilo en niet groter dan 1 meter: € 3,50 (PostNL)
  • Pakketpost 10 kilo t/m 30 kilo en alle pakketten langer dan 1 meter: € 6,75 (PostNL)
     
  • Bij iedere bestelling boven € 100,00 is verzending gratis. 

Wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?
Zodra ik je bestelling hebben verzonden, ontvang je per e-mail een verzendbericht, vanaf dat moment geldt de volgende verzendduur:
Pakketpost via PostNL: 1-2 werkdagen*
*Let op: dit is een indicatie!

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet is aangekomen?
Wanneer je bestelling niet is aangekomen, stuur dan een e-mail naar info@huisliefhuis.nl  en geef je ordernummer door. Ik neem dan zo snel mogelijk contact met je op. Je order is verzekerd tegen verlies en/of schade bij verzending door PostNL en ik zal je bestelling vergoeden.
Wel vraag ik je de beschadigde zending naar mij te retourneren.

Op welke manieren kan ik betalen in de webshop?
Je kunt betalen via iDEAL, vooraf door overmaking en contant bij afhalen.

Worden er kosten gerekend voor het betalen via iDEAL?
Nee, ik reken  geen extra kosten voor het betalen via iDEAL.

Waarom zie ik Mollie als ik betaal via iDEAL?
Mollie is het bedrijf dat voor Huis lief huis de iDEAL-betalingen verzorgt.

Kan ik producten ook afhalen?
Dat kan, maar alleen op afspraak. Een bestelling kan alleen worden opgehaald nadat hiervoor een afspraak is gemaakt en door Huis lief huis is bevestigd per e-mail.

Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?
Neem dan contact met mij op via info@huisliefhuis.nl
Ik zal je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2016 - 2017 Huis lief huis | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.